Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ψυχούλες στον ουρανό -Mary Evelyn King


=










Ξέρω. Είναι μεγάλο το κείμενο. 
Και συ έχεις πολλές δουλειές σήμερα. 
Γι'αυτό, θα σε παρακαλούσα να καθίσεις να διαβάσεις το κείμενο της παρένθεσης (http://istologio.org/?p=2886) μόνο όταν βρεις χρόνο. 
Χωρίς να τρέξεις. Όχι βιαστικά. 

Το διάβασες; Ωραία... 
Λοιπόν, τώρα δες και το βίντεο αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=G7tGqQjo720 .
Το είδες; 









Και γω το είδα, φίλε  μου, φίλη μου. Και μέσα σε πολλά δάκρυα αναρωτιέμαι: Γιατί; Γιατί Θεέ μου; Δεν μπορώ να το χωνέψω, δε μπορώ να το δεχτώ... Η φτηνή μου λογική και τα ψεύτικά μου λόγια στερεύουν. Μένω άφωνος. Μόνο δάκρυα. Μόνο δάκρυα.

Μυστήριο ο θάνατος. Μυστήριο η αγάπη του Χριστού. 
Μέσα στην ψυχή μου τη δακρυσμένη πόλεμος μεγάλος. Λογική και υπέρλογο. 
Θάνατος και ζωή. Πόνος και χαρά... Χαρμολύπη... 








Πώς οι γονείς αυτοί έχουν τέτοια δύναμη;

Καλό μας παιδί, καλή μας Mary Evelyn, πρέσβευε για όλους εμάς τους αμαρτωλούς, τους εμπαθείς, τους εγωιστές. 
Η ψυχούλα σου τώρα αναπαύεται κοντά Του. Είσαι τόσο τυχερή... 
Κάνε μια προσευχή απ'την αγία σου καρδούλα για μας που είμαστε ακόμα εδώ.







Να εύχεσαι Mary Evelyn. Να εύχεσαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου