Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ο πατέρας μου ήταν εξαρτημένος από το πορνό




Της Michelle VanLoon
Ο πατέρας μου μου έμαθε πώς να οδηγώ ποδήλατο, την αξία που έχει ένα καλό ανέκδοτο και πως μια γυναίκα έπρεπε να μοιάζει και να φέρεται.
Ο πατέρας μου ήταν ένας ωραίος τύπος με μια κακή συνήθεια.
Όταν εξετάζουμε τις σχέσεις που πλήττονταν από τον εθισμό στην πορνογραφία, οι περισσότεροι από εμάς εξετάζουμε πρώτα την σύζυγο του εξαρτημένου ή το κορίτσι του αγοριού. Δεν είναι μόνο ο ενήλικας σύντροφος ο οποίος επηρεάζεται από την συνήθεια του πορνό. Ακόμη και αν ο εξαρτημένος πιστεύει ότι αυτός ή αυτή έχει τη συνήθεια αυτή κρυμμένη στο σκοτάδι, η ‘τοξικότητα’ του πορνό διαρρέει σε άλλες σχέσεις στη ζωή ενός εξαρτημένου.
Όταν μεγάλωνα στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970, το πορνό μπήκε στο σπίτι μας με τη μορφή του περιοδικού ‘Playboy’ στο τραπέζι του καφέ, δίπλα σε περιοδικά της μαμάς μου όπως το ‘Redbook’ και το ‘Ladies Home Journal’. Οι γονείς μου είχαν έρθει από την εποχή του Mad Men, όταν το περιοδικό του Hugh Hefner ήταν ένδειξη ‘δροσιάς’ με τον ίδιο τρόπο που άλλοι καλλιεργημένοι της γενιάς τους κάπνιζαν τσιγάρα στο γραφείο του γιατρού, χόρευαν slow τραγούδια του Σινάτρα, και έπιναν ένα βρώμικο Μαρτίνι πριν το δείπνο.
Τα περιοδικά στο τραπεζάκι του καφέ ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου στο σπίτι μας. Ακόμα θυμάμαι τα κύματα σοκ που με χτύπησαν όταν ανακάλυψα τα φτηνά περιοδικά του σκληρού πορνό να βρίσκονται αποθηκευμένα στην κρεβατοκάμαρα των γονιών μου. Ήμουν 11 ή 12 χρονών, όταν ανακάλυψα κάποια τέτοια τεύχη στο συρτάρι του κομοδίνου του μπαμπά μου. Όποτε οι γονείς μου έφευγαν από το σπίτι, καθόμουν και τα ξεφύλλιζα. Δεν είχα κατανοήσει πλήρως τι διάβαζα, αλλά ήξερα ότι είχα βρεθεί στον κόσμο των ενηλίκων σε μια ηλικία που δυσκολευόμουν να καταλάβω το μηχανισμό για το πώς γίνονται τα μωρά.
Νόμιζα ότι αυτά τα βιβλία και τα έντυπα περιείχαν τη σημασία του να είσαι ενήλικας. Το πορνό με δίδαξε ότι το πιο σημαντικό πράγμα στους μεγάλους ήταν αυτός ο μυστηριώδης κόσμος της φαντασίας, του πόνου, και των ζωωδών παρορμήσεων που ήταν πολύ ισχυρός για να τον αγνοήσεις. Είχα υποστεί ζημιά από τη διαφορά μεταξύ των σεξουαλικών αρπακτικών ξανθών Barbies που συναντούσα στα βιβλία με το κοκαλιάρικο, κατσαρομάλλικο, με τιράντες κοριτσάκι που έβλεπα να με κοιτάζει στον καθρέφτη. Με την 8η τάξη, ήμουν αποφασισμένη να κάνω ό, τι μπορούσα για να κλείσει αυτό το κενό. Χρησιμοποίησα μερικά από αυτό που είχα μάθει από τα βιβλία και τα περιοδικά με κάποια πρόθυμα αγόρια της γειτονιάς, κάτι που όπως αργότερα ανακάλυψα, είναι μια πολύ κοινή αντίδραση στα παιδιά που εκτίθενται σε πορνογραφικό υλικό.
Ωστόσο, δεν ήταν μόνο η πρώιμη έκθεση σε πορνογραφικό υλικό και ο επακόλουθος σεξουαλικός πειραματισμός που άφησαν σκοτεινές κηλίδες στην ψυχή μου. Μου ήταν καταστροφικό το να συνειδητοποιήσω κάποια στιγμή ότι το πορνό ήταν ένας επιπλέον συνεργάτης στο γάμο των γονιών μου. Η ανακάλυψη Των καταχωνιασμένων πραγμάτων του μπαμπά μου τον απογύμνωσαν από το αίσθημα της εμπιστοσύνης που του είχα. Από εκείνο το σημείο και μετά, αισθανόμουν λίγο άβολα κοντά στον μπαμπά μου. Ήμουν άβολα κοντά στη μαμά μου, επίσης - αλλά η αμηχανία ήταν σίγουρα πιο έντονη κάθε φορά που ήμουν κοντά στον μπαμπά μου. Ήταν σαν να τον είχα δει κατά λάθος γυμνό, αν και αυτό δεν συνέβη ποτέ. Έμεινα με τις ερωτήσεις που δεν είχα τα λόγια ή το θάρρος να ρωτήσω: Πώς ο μπαμπάς μου έβλεπε τη μαμά μου; Τις άλλες γυναίκες; Εμένα; Ήταν ο πατέρας μου απογοητευμένος μαζί μου γιατί δεν έμοιαζα με τις γυναίκες στο Playboy;
Δεν θυμάμαι ποτέ οι γονείς μου να μου λένε ότι ήμουν όμορφη. Θα έδινα τα πάντα να το ακούσω από έναν από τους δυο. Στην πραγματικότητα, έδωσα τα πάντα, όταν έδωσα τον εαυτό μου σε κάποιο πρόθυμο αγόρια, ελπίζοντας να ακούσω από ένα από αυτά ότι οι γονείς μου είχαν λάθος για μένα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο πατέρας μου με συμβούλεψε μια φορά να "αποκτήσω κάποια εμπειρία" πριν παντρευτώ. Δεν ήξερε ότι είχα ήδη. Πολύ αργότερα, συνειδητοποίησα ότι η συμβουλή του ήταν πιθανώς μία θλιβερή αυτό-έκθεση για τη σχέση του με τη μαμά μου.
Πολλά χρόνια αργότερα στη ζωή μου, αφού είχα γίνει Χριστιανή, αφού είχα παντρευτεί, άρχισα να συμφιλιώνομαι με την ιδέα του με το πόσο βαθιά είχα επηρεαστεί από την κατοχή πορνογραφικού υλικού στην παιδική ηλικία μου. Οι άνδρες που έχουν μεγαλώσει με ένα εθισμένο στο πορνό γονέα μου λένε ότι έμαθαν ότι οι πραγματικοί άνδρες είναι εθισμένοι στο σεξ, και ότι είναι εντάξει να θεωρούν τις γυναίκες ως αντικείμενα. Ευχαριστώ τον Θεό που ο σύζυγός μου δεν έφερε αποσκευές πορνό στο γάμο μας. Η χαμένη αθωότητά μου και η διαστρεβλωμένη εικόνα του εαυτού μου είναι αρκετές αποσκευές και για τους δυο μας.
Ο Θεός είναι ένας θαυμαστός θεραπευτής. Αν και δεν μπορώ να ξεχάσω τελείως, μπορώ να συγχωρήσω, επειδή έχω ήδη συγχωρεθεί. Έχω συγχωρήσει τον μπαμπά και τη μαμά μου - και τον εαυτό μου, για τις επιλογές που έχω κάνει. Συνεχίζω να επιμένω στο θέμα της συγχώρεσης, όπως ο Θεός συνεχίζει να σκάβει και να αναμορφώνει τη ζωή μου. Έχω ευλογηθεί στη ζωή μου έχοντας έναν υπομονετικό σύζυγο που περπατάει μαζί μου για πάνω από τρεις δεκαετίες, μερικές φορές με βοηθάει να κουβαλήσω αυτή τη βαριά βαλίτσα που σέρνω για πάρα πολύ καιρό.
Και αποκατάσταση έχει έρθει επίσης καθώς έχω μοιραστεί την ιστορία μου με γονείς που έχουν ανακαλύψει ότι ο σύντροφός τους είναι εθισμένος στο πορνό. Αν και αυτοί οι γονείς μπορούν να διεξάγουν έναν ενήλικα πόλεμο για να σώσουν τη σχέση τους με ένα συνδυασμό προσευχής, εργαλεία παρακολούθησης του Internet, παροχή συμβουλών, και ομάδες υποστήριξης, πρέπει να θυμούνται ότι αυτό δεν είναι ένα πεδίο της μάχης μόνο για ενήλικες. Οι επιδράσεις του πορνό διαπερνούν την ατμόσφαιρα ενός σπιτιού όπως τα επιβλαβή αέρια. Η δέσμευση για τη προστασία της προσωπικότητας του κάθε παιδιού και της προστασίας της αθωότητά του με αποφασιστικότητα είναι απαραίτητα όπλα για την κατάκτηση της νίκης στη μάχη.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου