Έλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, Σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον. Τριὰς Ἁγία, δόξα Σοι.

Δεῦτε ἀπὸ θέας Γυναῖκες εὐαγγελίστριαι, καὶ τῇ Σιὼν εἴπατε· Δέχου παρ΄ ἡμῶν Χαρᾶς Εὐαγγέλια, Τῆς Ἀναστάσεως Χριστοῦ. Τέρπου, χόρευε, καὶ ἀγάλλου Ἱερουσαλήμ, τὸν Βασιλέα Χριστόν, θεασαμένη ἐκ τοῦ μνήματος, ὡς Νυμφίον προερχόμενον.


Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Ένα σκηνικό απο σήμερα (χτες) στο Σύνταγμα 20/10/2011 που δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου.


Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Οκτωβρίου 20, 2011

Μια στιγμή που πραγματικά λίγο έλειψε να βάλω τα κλάματα, για το που έχουμε φτάσει.
Ένας πατέρας, γκρίζα μαλλιά, γύρω στα 50, κουρασμένο πρόσωπο, πετούσες πέτρες στους κουκουλοφόρους-αναρχικούς. Έκλαιγε… έκλαιγε από την στεναχώρια και απο τα νεύρα του.
Του λέω:
– Μην πετάς πέτρες, θα φας καμιά και δεν έχεις κράνος. Κάποιος σίγουρα θα σε περιμένει σπίτι.
– Με περιμένουν, αλλα ποιός θα τους ταϊσει. 4 παιδιά έχω ρε φιλε, 4 παιδάκια…. τι να…..
κανω. Να τους πάω μάρμαρα να φάνε;

Του δίνω το κράνος μου που φόραγα καθώς έβγαζα φωτογραφίες.
– Πάρτο, του λέω εγώ έχω γονείς, δεν έχω παιδιά.

Πέρνει το κράνος
Φώναζε καθώς πέταγε μια-μια πέτρα:
-Αυτή για τα 4 ΠΑΙΔΙΑ μου!
-Αυτή για την ΓΥΝΑΙΚΑ μου!
-Αυτή για εμένα.
-Αυτή για το μέλλον ΟΛΩΝ μας!

-Γαμ…. να πεθάνετε μ…….
Δεν τον έβγαλα φωτογραφία. Το έκανε για αυτόν και όχι για να το δούμε όλοι.
Έχουμε φτάσει στον πάτο.
Αν δεν ξυπνήσουμε σύντομα είμαστε τελειωμένοι.
Εκτός και αν……..


ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

http://olympia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου